Niet tevreden?
Als je vindt dat Pricewise je klacht niet naar tevredenheid oplost, kun je voor verzekeringen en leningen terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Je kunt je klacht aan het Kifid ook indienen via het Europese ODR Platform. Voor energie kun je terecht bij de Geschillencommissie Energie en voor telecom bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.
Klacht over je aanbieder
Heb je een klacht over een contract dat je rechtstreeks bij de aanbieder hebt afgesloten? En dus niet via Pricewise hebt aangevraagd? Dan kunnen wij je helaas niet helpen. Je kunt de klacht dan rechtstreeks bij de aanbieder indienen.
Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Pricewise? Dan zijn er verschillende manieren om een klacht in te dienen.
Klacht over dienstverlening Pricewise
Let op, Pricewise fungeert als een informatieve website en doorgeefluik voor jouw aanvraag en order.
Wat kun je niet via dit klachtenformulier doen?
- Je kan geen wijzigingen via dit klachtenformulier doorgeven.
- Je kan geen order- of contractannulering of -opzegging via dit klachtenformulier doorgeven
- Je kan geen wijzigingen doorgeven van je persoonlijke gegevens of bankrekening.
- Je kan geen nieuwe order of duplicaat order doorgeven.
- Je kan geen aanpassingen laten doen van je maandelijks voorschot (termijnbedrag) voor energie, je verzekeringspremie, andere mutaties in je abonnement of aanpassingen van je tarief, korting of prijs.
Bovenstaande aanpassingen zullen niet in behandeling worden genomen via het klachtenformulier.
Als je een klacht hebt over de informatievoorziening op Pricewise.nl of tarieven of berekeningen, dat wijzen we je eerst op onze algemene voorwaarden, meer in het bijzonder artikel “Inhoud website en juistheid” van deze voorwaarden, die klanten altijd dienen te accepteren.
Mocht je ondanks bovenstaande een klacht hebben over Pricewise of haar dienstverlening, volg dan de onderstaande instructies. Let op, klachten die geen klachten blijken te zijn, worden niet in behandeling genomen en daar wordt ook niet op gereageerd.
- Klachtenformulier
Een klacht kun je bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen.
- Stuur een brief
Wil je de klacht liever per post afhandelen? Dat kan! Stuur je brief naar:
Pricewise B.V.
Postbus 3359
1001 AD Amsterdam