Wil je Ziggo opzeggen en naar een andere provider overstappen? In sommige gevallen hoef je Ziggo niet zelf op te zeggen. Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over Ziggo opzeggen voor je op een rij gezet.
Wanneer zeggen wij je Ziggo-abonnement op?
Wij zeggen het abonnement voor je op als je overstapt van en naar een van de volgende providers: KPN, Tele2, XS4ALL, of Online.nl
Wanneer moet je zelf Ziggo opzeggen?
Losse, standaard tv-abonnementen van Ziggo kunnen we helaas niet voor je opzeggen. Dat kunnen we alleen voor combinatieabonnementen met internet, tv of telefonie doen, zoals alles-in-1 en tv en internet. Zeg ook zelf je oude contract op als je naar een glasvezelabonnement overstapt. Zelf opzeggen is eenvoudig:
- Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
- Bel de klantenservice van Ziggo of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruik maken van deze Ziggo-opzegbrief.
Contactgegevens Ziggo
Wil je telefonisch opzeggen? Met een vaste telefoonaansluiting bel je gratis naar 1200. Voor elke andere aansluiting bel je naar 0900-1884 (€ 0,02 per minuut). Wil je opzeggen per post? Stuur je opzegbrief dan naar:
Ziggo
t.a.v. Opzeggen
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Hulp nodig?
Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Neem contact met ons op. Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.
Alles-in-1 vergelijken