Wil je Online.nl opzeggen en naar een andere provider overstappen? In sommige gevallen hoef je Online.nl niet zelf op te zeggen. Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over Online.nl opzeggen voor je op een rij gezet.
Wanneer zeggen wij je Online.nl-abonnement op?
Wij zeggen het abonnement voor je op als je overstapt van en naar een van de volgende providers: KPN, Telfort, Tele2, KPN, Ziggo, UPC of Online.nl
Wanneer moet je zelf Online.nl opzeggen?
Losse, standaard tv-abonnementen van Online.nl kunnen we helaas niet voor je opzeggen. Dat kunnen we alleen voor combinatieabonnementen met internet, tv of telefonie doen. Zeg ook zelf je oude contract op als je naar een glasvezelabonnement overstapt. Zelf opzeggen is eenvoudig:
- Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
- Bel de klantenservice van Online.nl of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruikmaken van deze Online.nl-opzegbrief.
Contactgegevens Online.nl
Wil je telefonisch opzeggen? 088 0038500 (maandag t/m zaterdag van 9.00 -21.00 uur, lokaal tarief). Heb je ook Bellen van Online.nl? Bel ons dan gratis via 1200. Wil je opzeggen per post? Stuur je opzegbrief dan naar:
Online.nl Klantenservice
Postbus 460
1200 AL Hilversum
Hulp nodig?
Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Neem contact met ons op. Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.
Alles-in-1 vergelijken