Wil je KPN opzeggen en naar een andere provider overstappen? In sommige gevallen hoef je KPN niet zelf op te zeggen. Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over KPN opzeggen voor je op een rij gezet.
Wanneer zeggen wij je KPN-abonnement op?
Wij zeggen het abonnement voor je op als je overstapt van en naar een van de volgende providers: Telfort, Vodafone, XS4ALL, Ziggo, UPC of Online.nl
Wanneer moet je zelf KPN opzeggen?
Losse, standaard tv-abonnementen van KPN kunnen we helaas niet voor je opzeggen. Dat kunnen we alleen voor combinatieabonnementen met internet, tv of telefonie doen. Zeg ook zelf je oude contract op als je naar een glasvezelabonnement overstapt. Zelf opzeggen is eenvoudig:
- Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
- Bel de klantenservice van KPN of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruikmaken van deze KPN-opzegbrief.
Contactgegevens KPN
Wil je telefonisch opzeggen? Bel dan 0800-0402. Wil je opzeggen per post? Stuur je opzegbrief dan naar:
KPN Klantenservice
t.a.v. Opzeggen
Postbus 2547
3500 GM Utrecht
Hulp nodig?
Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Neem contact met ons op. Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.
Alles-in-1 vergelijken