Wil je CanalDigitaal opzeggen en naar een andere provider overstappen? Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over CanalDigitaal opzeggen voor je op een rij gezet.
Zelf CanalDigitaal opzeggen
Wij kunnen alleen abonnementen opzeggen bij een overstap van en naar een van de volgende providers: KPN, Telfort, Tele2, KPN, XS4ALL, Ziggo of Online.nl. Als je een abonnement hebt bij CanalDigitaal, moet je dit zelf opzeggen. Dat gaat als volgt:
- Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
- Bel de klantenservice van CanalDigitaal of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruikmaken van deze CanalDigitaal-opzegbrief.
Contactgegevens CanalDigitaal
Wil je telefonisch opzeggen? Bel dan naar 0900-9323 (€ 1,00 per gesprek). Wil je opzeggen per post? Stuur je opzegbrief dan naar:
CanalDigitaal
t.a.v. Afdeling Klantenservice
Postbus 444
1200 JJ Hilversum
Hulp nodig?
Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Neem dan contact met ons op. Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.
Internet vergelijken