Wil je Caiway opzeggen en naar een andere provider overstappen? Op deze pagina hebben we de belangrijkste informatie over Caiway opzeggen voor je op een rij gezet.
Zelf Caiway opzeggen
Wij kunnen alleen abonnementen opzeggen bij een overstap van en naar een van de volgende providers: KPN, Telfort, Tele2, KPN, XS4ALL, Ziggo of Online.nl. Als je een abonnement hebt bij Caiway, moet je dit zelf opzeggen. Dat gaat als volgt:
- Zeg je oude abonnement op nádat je de startdatum van je nieuwe abonnement hebt ontvangen. Dan weet je zeker dat de providerdiensten elkaar naadloos zullen opvolgen.
- Bel de klantenservice van Caiway of zeg je abonnement schriftelijk op. Daarbij kun je gebruikmaken van deze Caiway-opzegbrief.
Contactgegevens Caiway
Wil je telefonisch opzeggen? Bel dan naar 088-22 49 111 (normaal tarief).
Hulp nodig?
Heb je buiten onze site om nog vragen? Bijvoorbeeld over de aansluiting, de installatie of het overstapproces? Neem dan contact met ons op. Onze overstapcoaches helpen je graag bij iedere stap.
Alles-in-1 vergelijken