Ben je klant van NLE en ga je verhuizen? Zoek dan eens uit of je contract voor energie nog wel bij je past! Verhuizen is een ideaal moment om over te stappen naar een goedkopere energieleverancier.
Stap over naar een voordelig energiecontract
Overstappen in 3 eenvoudige stappen
Wil je klant blijven bij NLE? Geef je verhuizing dan uiterlijk 2 weken van tevoren aan NLE door. Of gebruik onze energievergelijker en kijk wat je kunt besparen door over te stappen.
- Ga naar de energievergelijker, vul je verbruiksgegevens en klik op ‘Maak vergelijking’.
- Kies voor een energiecontract dat bij je past. Klik op ‘Aanvragen’.
- Vul het aanvraagformulier in en klik op ‘Bevestig je aanvraag’.
Je ontvangt van ons binnen een paar minuten een aanvraagbevestiging. We sturen deze vervolgens door.
NLE opzeggen als je gaat verhuizen
Als je bij het verhuizen gaat overstappen, moet je NLE zelf opzeggen. Neem contact op met de klantenservice van NLE door te bellen naar 088-7307307 (lokaal tarief), bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.
Voor opzeggen kun je ook contact opnemen via het contactformulier van NLE.