Let op: E.ON is als merk en bedrijf per 1 mei 2018 opgeheven. Het klantbestand is opgegaan in Eneco.
Bij E.ON doen ze er alles aan om klanten te laten besparen. Door bijvoorbeeld inzicht te geven in de rekening en het energieverbruik. Zo worden klanten bij E.ON professionele bespaarders. En dan doet E.ON ook nog eens mee met de Koningsdeals van Pricewise (van 21 april tot en met 5 mei 2017). Teammanager Teun van der Loo vertelt ons wat E.ON allemaal precies doet voor jou als (toekomstige) klant.
Vergelijk de Koningsdeals van E.ON
Waarom doen jullie mee aan de Koningsdeals?
"Wij staan altijd open voor positieve acties in het voordeel voor de klant. En het is natuurlijk erg leuk om dit te koppelen aan deze toch al zo bijzondere Koningsdag. Samen met de positieve publiciteit en de leuke slogan, dragen wij in deze feestelijke weken graag een steentje bij."
Vanuit welke gedachte is jullie bedrijf ontstaan?
"Bij E.ON willen we de energiewereld verbeteren en staan we voor eerlijkheid. Openheid over tarieven en contractvoorwaarden staan bij ons hoog in het vaandel. Zo weten onze klanten tenminste écht waar ze aan toe zijn."
Wat is het belangrijkste waar E.ON op focust?
"Wij willen een aangenaam alternatief bieden in een drukke en complexe energiewereld. Daarom zetten we de klanten centraal. Die weten zeker dat hun energie bij E.ON goed geregeld is. Onze klanten waarderen de duidelijkheid over kosten en de eerlijkheid in advies. We doen wat we beloven en bij ons is de klant dan ook echt Koning!"
Wat is het belangrijkste dat jullie doen voor de klant?
"Ons streven is om de energiewereld te verbeteren door energie en alles eromheen begrijpelijk te maken. Daarom helpen wij onze klanten om hun energierekening te snappen en inzicht te krijgen in hun verbruik. Al onze servicemedewerkers hebben dan ook een pro-actieve houding en oog voor de persoonlijke situatie van de klant. Zo helpen we klanten niet langer een verbruiker te zijn, maar een bespaarder te worden."
Vergelijk nu de Koningsdeals van E.ON
Meer over E.ON