Update 2017: onze allernieuwste reclames met Bob en Emmy bekijk je hier.
De nieuwe reclames van Pricewise zijn op TV! Heb je ze al gezien? Het is hartje zomer, Nederland vertrekt op vakantie en Pricewise doet mee in de gloednieuwe commercials.
, door Redactie Pricewise
, door Redactie Pricewise
De deur gaat met vaart open. Daar staat Frans Moes (67), een nette heer in overhemd en met een markant brilmontuur op zijn neus. Hij blijft even stil en observeert eens goed. En dat zal hij nog vaker doen tijdens het gesprek. “Koffie of thee?”
, door Redactie Pricewise
Nederlandse consumenten hebben tussen januari 2014 en maart 2015 gezamenlijk 327 miljoen euro bespaard met het vergelijken en overstappen naar een nieuwe energieleverancier, zorg-, of autoverzekeraar. Het grootste deel (28,5%) van dit geld ging naar de spaarrekening, gevolgd door investeringen in onderhoud (11,7%) en schulden aflossen (10,9%).
, door Redactie Pricewise
April is niet alleen de eerste echte lentemaand, bij Pricewise is het ook de Auto Voordeelmaand! Wat dat betekent? Dat je tot 15% korting op je autoverzekering krijgt als je die bij ons afsluit. Bovenop de voordelige deals die we altijd al voor je hebben.
, door Redactie Pricewise
Voor de Word wakker-campagne van Pricewise maakte Sjaak Kassies (35), onze eigen Manager Development, het nummer Wake up. Sjaak is namelijk niet alleen heel goed met computers. Hij is ook een fervent zanger en gitarist met studio aan huis.
, door Redactie Pricewise
Maar al te vaak krijgen bedrijven kritiek op de klantenservice. Bij Pricewise krijgen we gelukkig veel positieve berichten. Wij hebben manager Juan de Haro. En Juan heeft veel ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven. En daar leerde hij van. Hoe gaan we te werk?
, door Redactie Pricewise
Vergelijkingswebsites zoals Pricewise.nl bieden een toegevoegde waarde voor de consument en kunnen helpen bij het vinden van een passend financieel product. Dat concludeert de Autoriteit Financiële Markten (AFM) op basis van eigen onderzoek.
Pricewise-directeur Hans de Kok is blij met de uitkomsten van het onderzoek. “De belangrijke rol van vergelijkingswebsites wordt met dit onderzoek bevestigd: een duidelijk overzicht krijgen van het beste financiële product, toegespitst op de persoonlijke situatie van de klant.”
, door Redactie Pricewise
Welkom op onze vernieuwde website! Vanaf nu heet PrizeWize dus Pricewise. We blijven hét adres voor de beste deals voor energie, telecom of verzekeringen! Vergelijken deden we al goed. Gemiddeld worden we met een 9,1 beoordeeld. Maar het kan natuurlijk altijd beter. We vroegen tientallen klanten om feedback. Ze vertelden ons wat beter kan en wat al goed gaat. En toen? Flink sleutelen aan onze vergelijkingssite! Het resultaat is een website die nóg beter aansluit bij jouw behoeften als Pricewiseklant.
, door Redactie Pricewise
Het was een hete zomer. Voor mij in elk geval wel. Na het afscheuren van al mijn kniebanden in mijn linkerknie was ik deze zomer volledig gekluisterd aan mijn huis. Temperaturen liepen op tot 32 graden. Hoe ik vervolgens deze fantastische baan als PR en Communicatiestrateeg bij Pricewise kreeg, is een ander blog. In de trein dacht ik gisteravond; ‘ze halen met mij niet alleen een professional in mijn vak binnen, maar ook een klant…en een patiënt’. Veel vliegen in één klap. Want het is en blijft waar, de klant, dat zijn wij.
, door Redactie Pricewise
PrizeWize gaat terug naar school! Vanaf eind dit jaar verhuizen we naar een schoolgebouw uit 1896 aan de Amsterdamse Overtoom. De ideale plek om te werken aan de beste deals en vergelijkingen voor alle consumenten van Nederland.
, door Redactie Pricewise
Morgenavond is het zo ver: Nederland mag het opnemen tegen Argentinië in de halve finale van het WK. Ongetwijfeld zal het een enorm spannende wedstrijd worden, maar bij PrizeWize weten we het zeker: Nederland gaat winnen! Waarom leggen we uit aan de hand van deze 10 vergelijkingen. HUP HOLLAND!
, door Redactie Pricewise
Een diner in een sterrenrestaurant of gewoon met de hele familie naar dat eetcafé op de hoek? Like PrizeWize voor 13 juli op Facebook en maak kans op De Nationale Dinercheque van € 150,-!
Via Facebook lees je de blogs over energie-, zorg-, en verzekeringen van onze experts. We posten handige (besparings)tips & trics en je blijft op de hoogte van het laatste nieuws.